جک پارکینگی وسیله ای اتوماتیک جهت باز و بسته کردن درب پارکینگ منازل، اماکن عمومی و خصوصی می باشد.جک برقی درب پارکینگ و خرید جک کنترلی در واقع ابزاری است که توسط دو پروفیل از بازو بر روی درب نصب می شود و با وجود ابزار و یا یراق چشمی برای درب ایمنی ساختمان را بالا می برد زیرا در صورت وجود مانع از برخورد درب با آن جلوگیری می کند و همین طور با وجود ریموت کنترل در جهت باز و بست درب استفاده می گردد. انتخاب جک پارکینگی مناسب مهم‌ ترین عامل برای پارکینگ شماست. اگر جک پارکینگ به‌ درستی انتخاب نشود هزینه‌های هنگفتی را باید برای تعویض و تعمیر آن پرداخت کنید.

جک پارکینگی ، درب جک برقی (درب ریموتی) سال‌های زیادی است که تولید می‌شود اما در سال‌های اخیر بازار بهتری پیدا کرده است. تمامی افراد تمایل دارند درب‌های مکان‌های مختلف اعم از منازل، مجتمع‌های مسکونی و یا اداری و غیره را اتوماتیک کنند. درب ریموت کنترلی بهترین پزینه است. یکی از بهترین نمونه‌های خارجی این وسیله، ساخت ایتالیا است. علاوه بر این نمونه‌های خارجی، نمونه‌های داخلی جک پارکینگی نیز وجود دارد که ساخت ایران بوده و از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند.این جک ها قابلیت نصب در درب های تک لنگه و دو لنگه با ابعاد، وزن و ترددهای مختلف دارند. بدین صورت که بازوهای آن ها در یک طرف درب های تک لنگه و دو طرف درب های دو لنگه به عملیات باز شدن راحت درب ها به شما کمک می کند. در نتیجه در این گونه درب ها با فشار دادن دگمه ای به راحتی می توانید درب را به آسانی باز و بسته کنید و دیگر نیازی نیست که برای هر بار باز و بسته کردن درب از ماشین خود پیاده شوید. جک بازویی معمولاً روی درب پارکینگ ها و درب حیات و یا درب ویلا نصب می شوند.

درب ریلی اتوماتیک به چند حالت قابل نصب می باشد ولی کارکرد و شکل آنها کاملا یکسان می باشند. براین اساس وزن درب ریلی و طول درب مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت درب ریلی اتوماتیک می باشد. درب ریلی پارکینگ منازل معمولا از سایز کوچکی برخوردار می باشند، بنابراین هم طول درب و هم وزن آن کم می باشد و امکان نصب موتور درب ریلی اتوماتیک با قدرت پایین را می دهد که همین امر می تواند قیمت را بسیار کاهش دهد نوع دیگری از همین درب برای ورودی کارخانجات یا سازمان ها نصب می شود که به دلیل سایز بزرگ درب نصب شده لوازم و قطعات بادوام تر و پرقدرت تری بایستی نصب و پشتیبانی شوند که موجب افزایش قیمت درب اتوماتیک ریلی نصب شده می شود. ساختار کلی درب ریلی اتوماتیک به گونه ایست که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از 2 متر طول دارد به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می کند. جک درب ریلی پارکینگ قابلیت نصب بر روی سطح زمین یا بالای درب را دارا می باشد .در دنیای جدید و مدرن ساخت و ساز، زیبایی و سهولت از یک طرف و بهینه سازی در مصرف انرژی از طرف دیگر موجب گردیده تا طراحان المان های یک ساختمان تغییراتی را در کار خود ایجاد نمایند. یکی از این تغییرات بسیار مهم در این زمینه ساخت و تولید جک پارکینگی میباشد که در دهه اخیر استفاده از آن بسیار متداول بوده و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها، بیمارستان ها و … به جک پارکینگی مجهز شده اند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی جک پارکینگی امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. در حال حاضر انواع این درب ها بر اساس نیاز و درخواست مشتریان موجود و قابل ارائه می باشد

در دنیای جدید و مدرن ساخت و ساز، زیبایی و سهولت از یک طرف و بهینه سازی در مصرف انرژی از طرف دیگر موجب گردیده تا طراحان المان های یک ساختمان تغییراتی را در کار خود ایجاد نمایند. یکی از این تغییرات بسیار مهم در این زمینه ساخت و تولید جک پارکینگی میباشد که در دهه اخیر استفاده از آن بسیار متداول بوده و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها، بیمارستان ها و … به جک پارکینگی مجهز شده اند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی جک پارکینگی امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. در حال حاضر انواع این درب ها بر اساس نیاز و درخواست مشتریان موجود و قابل ارائه می باشد

جک درب پارکینگ دیگر کالایی لوکس محسوب نمی‌شود و امروزه یکی از ملزومات مهم برای ساختمان است. برای تهیه جک پارکینگ ابتدا باید شرایطی مانند وزن و ابعاد درب و تعداد تردد روزانه را درنظر گرفت و با توجه به این موارد جک مناسب را انتخاب کرد. همچنین اطلاع از ویژگی‌های هر کدام از محصولات شما را در انتخاب بهتر جک درب پارکینگ کمک می‌کند. جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

تصورکنید در گرمای تابستان یا سرمای زمستان هنگام  باز کردن درب ورودی پارکینگ یا حیاط منزلتان مجبور به ترک خودرو و باز کردن درب پارکینگ شوید، اگر در حین اینکه از خودرو پیاده می شوید فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ دهد، در نتیجه استفاده از درب اتوماتیک راحتی و امنیت را به ارمغان می آورد.جک پارکینگی ، وسیله ای است که بر روی درب لولایی پارکینگ یک ساختمان نصب می گردد و توسط برق‌ با ریموت (می‌توان قبل از رسیدن به پارکینگ درب را با ریموت باز نمود و در زمان صرفه‌جویی کرد.) کنترل می شود. همین طور امکان بازو بسته کردن درب به صورت دستی در زمان قطعی برق وجود دارد. ساختار جک درب پارکینگ به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بیشترین ایمنی را داشته باشد؛ منظور این است که درب‌های پارکینگ در هنگام باز و بسته شدن در صورت احساس برخورد با مانع از حرکت ایستاده و خطری ایجاد نمی‌کنند این عمل توسط حس‌گرهای برخورد با موانع لمس و کنترل می‌شود. جک برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدلهای مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد.

 

 

یکی از عواملی که در انتخاب جک درب پارکینگ تاثیرگذار است وزن درب است. باید جکی انتخاب شود که گشتاور تولیدی مناسب جهت جابجا نمودن وزن درب مورد نظر را داشته باشد. با استفاده از فرمول پایین می‌توانید حداقل گشتاور مورد نیاز را بدست آورید. لازم به ذکر است اگر لنگه‌های درب وزن نامتقارن داشته باشند، باید وزن لنگه سنگین‌تر را در فرمول قرار دهید. استفاده از این نوع درب رایج تر بوده و بسته به فضای ساختمان دولنگه یا تک لنگه می باشد که بر اساس حداکثر طول و وزن هر لنگه به مدل های متفاوتی تقسیم می شود.

درب ریلی

این مدل از درب ورودی بیشتر برای پارکینگ هایی که فضای زیادی برای باز و بسته شدن نداشته باشند استفاده می شود که درب بتواند بصورت کشویی جابجا شده و هنگام باز شدن به موازات دیوار حرکت کند.

قیمت و خرید جک پارکینگی سیماران،خرید و نصب و قیمت جک درب پارکینگی،خرید جک پارکینگی (انواع درب اتوماتیک) ،جک درب پارکینگ، نصب جک پارکینگی قیمت جک برقی درب ریلی و بازویی سفارش خرید و نصب جک پارکینگی ایتالیایی مرکز انواع برند جک دربازکن اتوماتیک ساختار جک پارکینگ،لیست قیمت جک پارکینگی بازویی و ریلی،مشخصات و قیمت انواع جک پارکینگی ایرانی و خارجی،لیست قیمت جک درب بازکن اتوماتیک پارکینگ،قیمت جک بازویی،جک درب پارکینگ هیدرولیکی ،بهترین جک پارکینگ،قیمت جک درب پارکینگ،لیست قیمت تجهیزات پارکینگی،جک پارکینگی،لیست قیمت جک پارکینگی،وش جک های پارکینگ در استان مرکزی،درب اتوماتیک اراک ،درب حیاط برقی اراک،،درب جکی اراک،جک درب بازویی اراک،فروش درب ریلی اراک ،پارکینگ اتومات ،درب جکی اراک ،جک هیدرولیک درب اراک،جک درب بازویی اراک ،نصب جک درب بازویی اراک،قیمت جک بازویی در اراک،درب اتوماتیک جک بازویی جک پارکینگی در اراک،قیمت جک پارکینگی لنوکس،جک درب بازویی اراک،قیمت جک پارکینگ اراک،فروش جک پارکینگ دراراک،شازند،تفرش،خمین،محلات،کمیجان،دلیجان،فرمهین،خنداب،قم،آشتیان،ازنا الیگودرز،بروجرد،درود،درب ریلی اراک،نصب در ریلی در اراک،نمایندگی جک پارکینگ اراک،درب اتوماتيک جک بازويي جک پارکينگي در اراک،مرکز پخش عمده موتور درب اتوماتیک و جک بازویی اراک جک بازویی درب حیاط اراک،راهبند بازویی- فروش راهبند در اراک ،جک پارکینگی درب اتوماتیک جک بازویی جک ریموتی جک اراک،درب اتوماتيک جک بازويي جک پارکينگي در اراک،ریموت جک برقی در اراک،انواع درب های اتوماتیک در اراک،اطلاعات تخصصی جک پارکینگی اراک،جک بازویی مرکز کنترل بازویی جک ریلی مرکز کنترل ریلی چشمی جک پارکینگی لوازم  جک بازویی و ریلی در اراک،جانبی جک،تعمیرمدار جک پارکینگی بازوییدرب اتوماتیک مدار و متعلقات جک بازویی و جک پارکینگی در اراک،جک بازویی درب پارکینگ اتوماتیک برقی با گارانتی سیماران اراک،تعمیر جک درب پارکینگ ، تعمیر درب اتوماتیک ، تعمیر جک پارکینگی،نصب جک بازویی پارکینگی و الکترو موتور برای درب های کشویی در اراک، نصب جک درب پارکینگ با کیفیت عالی دراراک، نصب و راه اندازی انواع جک های بازویی وهیدرولیک در اراک